وبلاگ ایران برق

جمع آوری اطلاعت برق و الکترونیک

وبلاگ ایران برق

جمع آوری اطلاعت برق و الکترونیک

آخرین نظرات

اشتراک اینترنت گوشی با کامپیوتر-1

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

نوشته های زیر را از اینترنت جمع آوری کردم:


1- ایران ویچ:

 اتصال گوشی با اینترنت کامپیوتر بجای اینترنت ایرانسل :

خدا رو شکر مشکل من حل شد

دو نکته میگم یکی برا کسایی که C702 دارن یکی برای تمام کسانی که میخوان از اینترنت کامپیوتر برا موبایل استفاده کنن

برا C702 اول Sony Ericsson PC Suite رو نصب کردم رو کامپیوتر و از تنظیمات گوشی مراحل زیر رو رفتم:

Settings\Connectivity\USB\USB network\USB network type\Via computer

وقتی گوشی رو تو حالت Phone Mode به سیستم می زدم بقیه کارا خودبخود انجام می شدند

اما نکته دوم:

Connection مورد نظر رو باید Share کنید در غیر اینصورت مقدار Sent اضافه میشه ولی هیچ Receive صورت نمی گیره و مثل من یک روز تمام سر کار میرید.


قبل از اتصال گوشی به کامپیوتر


[تصویر:  BeforePhoneDetect.JPG]


بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر

[تصویر:  AfterPhoneDetect.JPG]

متوجه تفاوت دو تصویر بالا شدید؟ قبل از اینکه گوشی رو وصل کنید هیچ گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن توی Connection Properties دیده نمیشه!

پس اول گوشی رو تو حالت Phone Mode وصل کنید تا PC Suite خودش کارا رو بکنه

بعد کانکشن رو Share کنید

بعد کانکت بشین


من که با GPS گوشی C702 حال کردم! بعد از اتصال اینترنت وارد Google maps شدم و با زدن کلید صفر موقعیت خودم رو روی نقشه پیدا کردم یعنی یه نقطه رو نقشه بود که وقتی تا انتها زوم کردم خونمون رو هم دیدم.






مردم معمولا اینترنت موبایل خود را رو با pc به اشتراک می زارند.ما در این آموزش قصد داریم برعکس این کار یعنی به اشتراک گذاشتن اینترنت pc بر روی موبایل اندرویدی شما رو آموزش بدیم . در ادامه مطلب با ما همراه باشید!
آموزش استفاده از اینترنت کامپیوتر در اندروید با کابل USB

توجه داشته باشید که برای این کار گوشی یا تبلت شما باید روت باشه. درایور گوشی اندرویدی شما باید روی کامپیوتر نصب باشد.
ابتدا usb debugging رو از مسیر setting/application/development فعال کنید.
1- فایل reverse thetering رو دانلود کنید.

2- در یک فولدر اکسترکت کنید. androidtool.exe رو مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb


3-دستگاه خودتون رو با usb وصل کنید.


4- در ردیف select a device گوشی شما(شماره سریالش) ظاهر می شه اون رو انتخاب کنید و connect رو بزنید

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb


5-روی گوشی شما پیامی از SU میاد که گزینه allow یا grant رو بزنید.

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb



6- اگر به اخطاری برخورد کردید دوباره امتحان کنید و همچنین از تب tools گزینه kill adb رو بزنید.


-باید در گوشی connected ظاهر شود که در این صورت با موفقیت کانت شدید . اگه نرم افزارا نتونستند کانکت بشند mobile network یا wifi رو روشن کنید در این صورت اندروید فکر می کنه شما دارید از wifi استفاده می کنید در صورتی که دارید از reverse thetering استفاده می کنید.

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb





چنانچه مودم بیسیم وایرلس ندارید و میخواهید از اینترنت کامپیوتر در گوشی خود با استفاده از پورت USB استفاده کنید، دانلود و استفاده از این نرم افزار فوق العاده را به شما پیشنهاد میکنیم.
کار با نرم افزار بسیار ساده بوده و راهنمای استفاده از آن در ادامه ذکر شده است…





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
داداش جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی