وبلاگ ایران برق

جمع آوری اطلاعت برق و الکترونیک

وبلاگ ایران برق

جمع آوری اطلاعت برق و الکترونیک

آخرین نظرات

طیف نور ال ای دی

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ

طیف نوری ال ای دی:

File:White LED.png



Spectrographic analysis

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
داداش جواد

نظرات  (۱۴)

سلام و خسته نباشیم 
آقا من یه چیزی حدود شیش ماه پیش دیدم که لا یه برنامه گوشی یه led به رنگهای متفاوت میشد حتی رنگها رو گوشی انتخاب میکردیم و همه رنگها بود 
الان پیداش نمیکنم خیلی ضروریه میتوانید کمکم کنید
یا میخواستم ببینم ال ای  دی هست که تمام طیفهای نوری بهم بده   
09357029787 لطفا هر کی  میدونه زنگ بزنه و کمک کنه
۲۲ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۵۴ سهراب فلاحی
سلام من میخواستم توسط لامپ led طول موج های 200 تا 700 نانومتر را تولید کنم مینونید کمکم کنید.
باتشکر
پاسخ:
ال ای دی سفید همه طول موجهارو شامل میشه.
سلام خسته نباشد led با طول موج 625-650 نیاز دارم میشه راهنمایی کنین؟
پاسخ:
سلام. قرمز معمولی 630-620 نانو هست.
دیپرد 660 نانومتره.
سلام
من استریپ LED سفید دارم خاستم بدونم طول موجش چقدره؟؟
پاسخ:
سلام. سفید ترکیبی از طول موج های 400نانو الی 700نانو هست
سلام
خسته نباشید
من مجموعا 100 وات ترکیبی از نور قرمز و ابی برای اکواریوم میخواستم
چی بگیرم و چه قیمتی هستش؟
تشکر
پاسخ:
سلام. آبی معمولی و رویالبلو.
قرمز معمولی و دیپرد.
سلام خسته نباشید یه نوع لامپ مهتابی از شرکت Narva  المان ب من معرفی شده برای کمک ب رشد کاکتوس که امتحان خودش رو پس داده...
ولی لامپهای ال ایدی که ب صورت شلنگ در بازار موجود هستش مرقون به صرفه تر هستن میخواستم بدونم چه خواسیتی از نور باعث فتو سنتز میشه و چند لومن بر متر مربع برای رشد کاکتوس کافی هست ؟ 
ال ای دی جواب میده؟ اگر جواب میده چه رنگی باید بگیرم و از چه فاصله ای باید بتابه؟ ممنون
پاسخ:
درمورد گیاهان و کاکتوس اطلاعی ندارم.
سلام 
من یه لامب led میخوام که طول موچش 675 یا 925 نانومتر باشه لطفا راهنماییم کنید!
با تشکر
پاسخ:
سلام.
طول موج 660 نانو 

طول موج 930 نانو
سلام
اطلاعات کاملی در مورد راه اندازی خط تولید دیود ال ای دی نیاز دارم 
می توانید کمک کنید.
ممنون
پاسخ:
سلام.درایران نمیتونید این اطلاعات رو بدست بیارید
با سلام و عرض  خسته نباشید 
بنده ال ای دی  های با طول موج 510 و 520 و530و540و550 نیاز داشتم اگه امکان داشته باشه همراه  پاور قیمت شون رو بفرمایید ممنون میشم. 
پاسخ:
سلام ممنون.
طول موج 510 و 525 رو میتونید از ایران برق تهیه کنید 
سوال دیگه ای که داشتم شما اطلاعاتی درباره توان نوری ال ای دی های فرابنفش دارین؟
و اینکه اگه با گوشی لوکس رو بدست بیارم چه جوری میشه به وات تبدیلش کرد؟چون سطح نورسنج گوشی خیلی کوچکتر از سطحی هست که قراره روشن بشه
پاسخ:
 این لینک رو ببینید 
نمیدونم گوشی چی رو اندازه میگیره، و چجوری؟
لوکس به وات تبدیل نمیشه ولوکس یووی خیلی پائیینه، میلی وات برثانیه باید اندازه گیری بشه.
سلام ببخشید من چندتا ال ای دی فرابنفش دارم که توان نوریشون مشخص نیست میخوام در مجموع با استفاده از چندتا از این ال ای دی ها در یک سطح با فاصله مشخص توان نیم میلی وات بر سانتی متر مربع رو بگیرم چه جوری میشه توان و اندازه گرفت؟
اگه لوکس و داشته باشم چه جوری میشه به وات تبدیل کرد؟
راهی که بهم پیشنهاد شده استفاده از نورسنج گوشی هست راه بهتری وجود نداره؟
پاسخ:
سلام. با یووی متر میلی وات بر سانتیمتر مربع رو اندازه میگیرند، دانشگاه ها دارند.

سلام, ممنون از شما, ى سوال داشتم, من باید از کجا طول موج ال اى دى رو بفهمم ,آخه اطلاعاتى نداره وقتى میخریش به جز آمپر و ولتاژ ولى من طول موجشو میخوام ممنون میشم راهنمایى کنید 
پاسخ:
سلام.رنگ الیدی نشون دهنده طول موج تقریبیه، این پست رو بخونید:
با سلام و عرض خسته نباشید
من منبع نوری نیاز دارم که اولا توان پایینی داشته یاشه و ثانیا در طیف نور مریی کاملا جواب بده .چون قراره دستگاه پرتابل باشه نیاز به توان پایین دارم .برای طیف سنجی میخوام.شدت نور مناسبی برای عبور از داخل مایعات هم داشته باشه. 
لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ:
سلام.شما میتونی ال ای دی سفید 6500کلوین ویا 5000 کلوین استفاده کنی، ویا ترکیب هردو.
یکوات و 10 واتشون مناسبه.
سلام.چجوری میشه نور سبز را از طیف نور تابشی SMD حذف کرد؟
پاسخ:
سلام.
فیلتر ناگذرای سبز میخواد که فکر نکنم باشه.
بهتر نیست رنگهاییکه میخوای باشه را بگیری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی